Friday, October 12, 2007

العامل المصرى





لية أمشى حافى وانا منجد مراكبكم

ليةفرشى عريان وانا منجد مراتبكم


لية بيتى خربان وانا نجار دوالبكم


هى كده قسمتى اللة يحاسبكم



ساكنين على ادى العتب وانا اللى بانيها

فارشين مفارش قصب ناسك حواشيها

أميل سواقى دهب وانا اللى ادور فيها

يارب ماهوش حسد لكن بعاتبكم



من الصباح للمسا والمهر افدينى


صابر على ادى القسى حتى نهار عيدى



ابن السبيل تاكسى واسحب هرابييدى


اتعروا من مشيتى واخجل اخاطبكم


ليييييييييييييييه
ليييييييه
لييييييييييه تهدمونى

لييييه تهدمونى
لييييييييييييييه تهدمونى وانا اللى عزكم باانى انا اللى فوق جفنكم قطنى وكتانى



عينى فى يو مدفنى ملكتش اكفانى
حتى القسية حتى القسية


وانا راحل وانا راحل اه راحل انا راحل انا راحل انا رااااااااااااحل اه وافارقكم


كلمات بيرم التونسى

3 comments:

كرانيش said...

اختيار مناسب وجيد فى نفس الوقت

اناكمان من ضمن اللى عزموا القطر

شاركنا

كرانيش said...

enta leh mosh betrod

أنا معتز said...

شكرا كرانيش
وأتمنى ان اكون معاكم فى اللى عزموا القطر